Prijava
Korisničko ime:

Lozinka:

remember me

Zaboravili lozinku?

Registrirajte se!
Glavni menu
Potraga
Tko je online
20 korisnika je online (14 korisnika cita Diskusije)

članovi: 0
Gosti: 20

više...
HULK-Diskusije - Linux početnici - mount NTFS dikova
Chat WIKI Kontakt
HULK Forum Index
   Linux početnici
  mount NTFS dikova

Pregledavanje ovog Threada:   1 Anonimnih Korisnika

 

 Dno   Prethodna tema   Sljedeca tema
12>
  •  Ocjena Threada
      Ocijenite ovaj Thread
      Izvrsno
      Dobro
      Prosjecno
      Loše
      Užasno
Pošiljatelj Thread
  •  okiza
      okiza
mount NTFS dikova
#1
Upravo došao
Pridružen: 15.12.2008
Od
Poruke: 5
Level : 1
HP : 0 / 8
MP : 1 / 383
EXP : 34
Grupa:
Registered Users
Offline
Totalni sam početnik u svijetu linuxa pa nailazim na probleme i tamo gdje ih nebi trebalo biti. Dakle instalirao sam Linux na prazni disk a na dva interna i dva externa koji su na NTFSu su mi fileovi do kojih bi trebao moći doći. Distribucija linuxa je Ubuntu 8.10 i diskovi se vide ali mi ih neda namountati, kada probam pristupiti sadržaju na disku javi da disk nije pravilno isključen u prijašnjem sistemu i da mogu forsati mount preko edita određenog filea etc/...nešto(trenutno nisam na svom PCu pa neznam napamet koji je to file), kada krenem to napraviti javi mi da samo root korisnik može editirati taj file ali kao root se ne mogu logirati. Malo sam zbrkao stvarti ali pristup do tih podataka mi je važan i molio bih ako mogu dobiti pomoć.
Postano : 16.12.2008 3:04:50
Izradi PDF od ove poruke Ispis
Vrh
Re: mount NTFS dikova
#2
Linux Master
Pridružen: 01.01.2005
Od Zagreb
Poruke: 368
Level : 17
HP : 0 / 422
MP : 122 / 23831
EXP : 89
Grupa:
Registered Users
Offline
Gdje te got trazi root ovlasti trebas prije te naredbe upisat "sudo" tad ce te pitat za password, a password ti je tvoj koji koristis za logiranje(kad upisujes password nece ti nista prikazat ali ti samo nastavis i kad upises stisni enter)
_________________
I never come back to KDE