HULK Forum Index Programiranje C, C++, C#, Python |
Pregledavanje ovog Threada:
1 Anonimnih Korisnika
Dno Prethodna tema Sljedeca tema |
|
|
|
|
---|
Pošiljatelj | Thread | Ocijenjeno: 1 Glasovi |
---|
|
Re: C, C++, C#, Python | #23 |
|||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Padawan
Pridružen: 01.06.2005
Od Zelene Zagorje
Poruke: 111
Level : 9 HP : 0 / 213 Grupa:
Registered Users |
Osobno, draži mi je obični c. U c++ je daleko lakše napisati iole složeniji program, ne treba tolko misliti oko dereferenciranja pointera..., no ipak volim više original. GNOME je cijeli napisan u C-u, no autori su imali na umu klase kad su ga pisali. Kaj se tiče gui-a, ak niš drugo, gtk je otpočetka bio otvoren, što je meni dovoljno da zaboravim qt koji i danas ima čudne licence.
Najjednostavniji način da počneš učit c ti je da uzmeš slajdove s fer-a, sve je lijepo objašnjeno na primjerima: www.fer.hr/predmet/ppi i www.fer.hr/predmet/asp . pa uživaj! EDIT: na žalost ne radi gornji link od pipi-a, nešto su zeznuli (?). Imaš asp, tam ti ima c++, al se poziva na znanje c-a. |
||||||||||
Postano : 05.06.2006 15:34:09
|
|
Re: C, C++, C#, Python | #22 |
|||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Linux Master
Pridružen: 04.01.2005
Od 33 stupnja i 4 minute sjeverno, i zatim 5 koraka na zapad
Poruke: 2391
Level : 39 HP : 0 / 964 Grupa:
Webmasters Registered Users HULK UrednikNovosti UrednikRecenzija UrednikLinkova ModeratoriForuma UrednikSekcija UrednikBlogova UrednikDogadjanja UrednikDokumenata UrednikKomentara |
Citat:
Za win i visualc++ pitaj na win a ne linux portalima. A i zbilja bi za "što je visualc++" i slična pitanja mogao prvo malo posegnuti i sam po netu a zatim pitati ako ti dodatno nije jasno... Citat:
Ne, zbog toga puno programa ima loš GUI. UI bilo koje vrste je bitan dio programa i treba ga pripremati zajedno sa samim programom, inače program postaje neupotrebljiv i nepregledan za korisnika. |
||||||||||
Postano : 05.06.2006 10:05:47
|
|
Re: C, C++, C#, Python | #21 |
|||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Linuxaš wanna-be
Pridružen: 26.04.2006
Od
Poruke: 33
Level : 4 HP : 0 / 87 Grupa:
Registered Users |
|||||||||||
Postano : 04.06.2006 10:42:20
|
|
Re: C, C++, C#, Python | #20 |
|||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Padawan
Pridružen: 21.01.2006
Od
Poruke: 143
Level : 11 HP : 0 / 250 Grupa:
Registered Users |
Mislio sam na KDE i na winGUI (win je onako usputno).
Ja sam posve mislio da je to drugacije (napises program i onda usputno mu dodas GUI): Kada sam imao u skolu izborno programiranje (ja jedini bio iz tehnicke skole) radili smo Pascal (kojeg sam ocijenio losim zbog toga sto se pise u naredbnenog retku) i VisuaBasic (mozda 3 lekcije). U VB je bilo lako napisat program - nacrtas sucelje i picis dalje. U Mrezi (Bug sestra) iz 5. mjeseca sam vidio opis razvojnog alata Lazarus (open source Delphi). Za Lazarus kazu da je "trenutno najlaksi alat za razvoj ozbiljnih grafickih aplikacija na unixoidnim sustavima" i da je "uz minimalne ili nikakve izmjene, aplicakciju je moguce prevesti za windowse ili unixoidne sustave" ALI Lazarus je za pisanje programa u Pascalu! Sto je VisualC++? Jel postoji nesto kao Lazarus (razvojno okruzenje), ali za C/C++? |
||||||||||
_________________
Debian HR forum |
|||||||||||
Postano : 04.06.2006 7:29:38
|
|
Re: C, C++, C#, Python | #19 |
|||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Linux Master
Pridružen: 04.01.2005
Od 33 stupnja i 4 minute sjeverno, i zatim 5 koraka na zapad
Poruke: 2391
Level : 39 HP : 0 / 964 Grupa:
Webmasters Registered Users HULK UrednikNovosti UrednikRecenzija UrednikLinkova ModeratoriForuma UrednikSekcija UrednikBlogova UrednikDogadjanja UrednikDokumenata UrednikKomentara |
Onda traži literaturu koja se bavi izradom GUI-a a ne programiranjem u C++, jer ti je bitno poznavati API a onda se to lako (ako znaš jezik) implementira u nekom programskom jeziku.
Osim toga, o kojem GUI-u je riječ? Qt/KDE? Gnome? Neki treći? Nije svejedno, velike su interne razlike između različitih GUI-a koji se koriste pod X-ima. I sa Qt/KDE i sa Gnome dolazi hrpa dobre dokumentacije u kojoj ti u detalje piše sve što bi te zanimalo. |
||||||||||
Postano : 04.06.2006 4:44:22
|
|
Re: C, C++, C#, Python | #18 |
|||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Padawan
Pridružen: 21.01.2006
Od
Poruke: 143
Level : 11 HP : 0 / 250 Grupa:
Registered Users |
Citat:
Da jesu razlicite stvari ali (po meni) su dosta korisne stvari kad se kombiniraju. Sta se tice mog programa, u njemu ce biti brze i lakse raditi u naredbenom retku vec u GUI ali ljudi su navikli raditi s misem i to im se cini laksim, tako da bi mi dobro dosla knjiga koja sadrzi nesto i o pravljenju GUI-a u C++ |
||||||||||
_________________
Debian HR forum |
|||||||||||
Postano : 03.06.2006 6:10:37
|
|
Re: C, C++, C#, Python | #17 |
|||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Linux Master
Pridružen: 04.01.2005
Od 33 stupnja i 4 minute sjeverno, i zatim 5 koraka na zapad
Poruke: 2391
Level : 39 HP : 0 / 964 Grupa:
Webmasters Registered Users HULK UrednikNovosti UrednikRecenzija UrednikLinkova ModeratoriForuma UrednikSekcija UrednikBlogova UrednikDogadjanja UrednikDokumenata UrednikKomentara |
Citat:
Potraži na netu "Thinking in C++"... Može se besplatno skinuti u čini mi se PDF formatu... Citat:
Nemam pojma, nisam čitao knjigu. Što se GUI-a tiče, potraži na netu. Sam jezik C++ i GUI su dvije različite stvari, i nema nekog specijalnog razloga zašto bi u knjizi za učenje C++ trebalo biti nešto o GUI. Citat:
Za te detalje možeš komotno i sam potražiti po netu, a pogledaj i knjigu koju sam ti preporučio. |
||||||||||
Postano : 02.06.2006 2:27:42
|
|
Re: C, C++, C#, Python | #15 |
|||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Padawan
Pridružen: 21.01.2006
Od
Poruke: 143
Level : 11 HP : 0 / 250 Grupa:
Registered Users |
Danas sam procito 250 str iz knjige C++ za apsolutne pocetnike.
Sad mi se C++ cini laksim. Ali knjiga je bas za apsolutne pocetnike - ja je prokuzio bez koristenja racunala (bio sam na putu). Knjiga je pretezno za windowse (pogotovu kod crtanja kruznica). Opet nema nista o GUI-u! Jel u knjizi Demistificirani C++ ima sta o GUI-u (unixoidi i windowsi). Koja je razlika izmedju cout i printf, a koja izmedju cin i scanf? |
||||||||||
_________________
Debian HR forum |
|||||||||||
Postano : 01.06.2006 15:31:43
|
|
Re: C, C++, C#, Python | #14 |
|||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Linux Master
Pridružen: 04.01.2005
Od 33 stupnja i 4 minute sjeverno, i zatim 5 koraka na zapad
Poruke: 2391
Level : 39 HP : 0 / 964 Grupa:
Webmasters Registered Users HULK UrednikNovosti UrednikRecenzija UrednikLinkova ModeratoriForuma UrednikSekcija UrednikBlogova UrednikDogadjanja UrednikDokumenata UrednikKomentara |
Ona dva primjera za C i C++ koja si stavio su bezveze, jer su prejednostavni i u njima se uopće ne vide mogućnosti pojedinog jezika. Potrebno je dosta razumijevanja pojedinog jezika da bi razumio temeljne razlike između cout i printf.
Objektno programiranje je način razmišljanja koji kaže da se svaki problem može utrpati u objekt koji ima neke svoje karakteristike te funkcije koje rade na tim karakteristikama. U dijelu problema je to točno, no objektno programiranje nije riješenje za sve. O tome koja sve "razmišljanja" (odnosno programing paradigms) postoje, možeš vidjeti ovdje. Ne postoji univerzalna metoda, tako da ovisno o problemu treba primjeniti odgovarajuću metodu ili čak i programski jezik, jer su različiti programski jezici prilagođeni različitim metodama. Tako je C proceduralni jezik, C++ objektni (IMHO bastard proceduralnog i objektnog koncepta, pravi čisti objektni jezik je smalltalk), C# je MSova reakcija na javu a oba su objektna, a python je funkcionalni jezik. Naravno, u svakom od tih programskih jezika možeš osim njegovog glavnog "razmišljanja" koristiti i druge, ali u pravilu znatno teže. AFAIK ako baš želiš jezik koji brije po čim više različitih "razmišljanja", onda posegni za lisp grupacijom jezika (Scheme, Common Lisp...), IMHO naravno... Što se C++ knjiga tiče, na netu ih ima hrpa, ali... su sve na engleskom. Inače, znanje je uvijek skupo, a takva je i situacija sa stručnim knjigama, no s druge strane pogledaj po gradskim knjižnicama, vjerojatno neka ima tu knjigu. Garbage collection je sustav upravljanja memorijom. U nekim programskim jezicima moraš sam paziti na to gdje se i na koji način nalaze podaci kojima u danom trenutku čačka tvoj program (neki od takvih su Pascal, C, C++), a u drugim jezicima se sam jezik brine o tome (lisp jezici su to prvi uveli prije cca 20+ godina, a u današnje vrijeme to imaju i mlađi jezici kao što su java i C#). Prednost garbage collection sustava je da programer više ne mora brinuti oko raznih memory leak problema jer sam jezik brine o dostupnosti podataka i memorije, a mana je što su to "univerzalne" implementacije upravljanja memorijom u ponekim okolnostima sporije no što bi to bilo da se takav sustav implementira za specifične potrebe. Ni C ni C++ nisu bolji, nego je svaki dobar za nešto. I C i C++ mogu čačkati direktno po hardveraju, ali C++ zbog objektnih elemenata uvodi dosta overheada pri radu sa funkcijama i sličnim internim stvarima, pa je u neku ruku sporiji. Ali nema neke specijalne prepreke da se ne može i u njemu pisati kernel. Osim naravno volje samih programera... Što se GUI-a tiče, zgodniji je C++ zato jer je GUI po svom konceptu bliži ideji objekata kojima se manipulira. No gtk i Gnome su pokazatelj da to nije neka specijalna prepreka (oba su pisana u C, ali se u kodu vidi da su programeri ipak implementirali svoju varijantu objektne metodologije...). |
||||||||||
Postano : 31.05.2006 3:55:32
|
Vrh Prethodna tema Sljedeca tema |
|
|