Prijava
Korisničko ime:

Lozinka:

remember me

Zaboravili lozinku?

Registrirajte se!
Glavni menu
Potraga
Tko je online
20 korisnika je online (3 korisnika cita Novosti)

članovi: 0
Gosti: 20

više...
HULK-Novosti
Chat WIKI Kontakt
Hrvatska Udruga Linux Korisnika : Web stranice samo pod IE-om?
Poslao Anonimni majstor on 12.02.2003 3:43:53 (2425 Čitanja)
Hrvatska Udruga Linux Korisnika

Odobrio: kost. Napisao: kost.
Čini se da je i u Hrvatskoj uzelo maha da se stranice mogu vidjeti samo sa Internet Explorerom. Jedan od takvih je i dosta reklamirani www.vitamini.hr. Kako spriječiti daljnje širenje takve nepoželjne pojave?

Stranica pripremljena za ispis Pošaljite priču prijatelju
Komentari su osobni stavovi autora. Admini ne odgovaraju za njihov sadržaj.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 3:56:12  Izmjenjeno: 12.02.2003 3:56:12
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Napisao: Gule
Nemaš tu što "sprečavati". Možeš poslati komentar Webmasteru ili (još bolje) vlasniku stranica. Na to može utjecati vrijeme, statistike korištenih browsera, komentari posjetitelja, ocjene kritičara stranica u medijima...

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 5:38:57  Izmjenjeno: 12.02.2003 5:38:57
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Napisao: kost (http://www.open.hr/~kost/)
Da,ali ne daju ni e-mail da se mogu žalit ((

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 13.02.2003 5:06:29  Izmjenjeno: 13.02.2003 5:06:29
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Ocigledno priglupi webmaster ne zna da internet spaja ljude a ne racunala, a ljudi po defaultu ne koriste samo M$ proizvode.


Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 14.02.2003 1:47:39  Izmjenjeno: 14.02.2003 1:47:39
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Napisao: kulis
Pa ni računala po defaultu ne koriste samo M$ proizvode. Čak i u RH ima za kupiti računala sa preinstaliranim GNU/Linuxom...

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 15.02.2003 11:18:57  Izmjenjeno: 15.02.2003 11:18:57
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Prvo
webdeveloper im je valjda neki polupismeni type.

Drugo
vitaminski centar kaiser je ionako samo jos jedna firma koja zeli zaraditi na neprirodno visokim marzama na vitaminske pripravke. Stoga tamo ionako nemate sto pametno procitati.
Za ilustraciju 100gr. cistog generickog vitamina c stoji cca 20Kn s PDVom u svakoj apoteci. Provjerite kolike su cijene ostalih pripravaka s vitaminom c,pogledajte koliko unutra zapravo ima vitamina c pa si izracunajte.
Evo primjer s njihovog sitea
C-500 s vremenskim otpuštanjem - 90,43kn za kutiju od 100 tableta. U svakoj tebleti je 0,5g c vitamina, znaci 50 grama za 90,43 kn

Ref.
primjeri su domaci, a izvor je Linus Pauling: "kako zivjeti dulje i osjecati se bolje"

P.S. slicno je i s ostalim vitaminima

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 5:18:07  Izmjenjeno: 12.02.2003 5:18:07
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Ironija ili ne, na stranici se diče s
priznanjem "Top50 HR Web, siječanj 2003",
časopisa BUG

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 6:02:24  Izmjenjeno: 12.02.2003 6:02:24
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Bug s razlogom nosi to ime. Oni su jedan od glavnih sponzora najbugovitijeg komercijalnog softwarea privatnog americkog poduzeca u informatickoj povijesti. Bug nema neovisnost/objektivnost/, oni reklamiraju ono sto im se plati!? Njihovi stavovi su placeni. Bug se cita kao plavi oglasnik. Sa rezervom, i pola toga se preskoci.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 6:23:45  Izmjenjeno: 12.02.2003 6:23:45
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Napisao: kost (http://www.open.hr/~kost/)
Nažalost, ja ni to ne mogu vidjet

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 9:51:24  Izmjenjeno: 12.02.2003 9:51:24
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Znaci da stranice vrijede.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 14:13:00  Izmjenjeno: 12.02.2003 14:13:00
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Napisao: kost (http://www.open.hr/~kost/)
Ne, to znači da su loši kriteriji.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 5:55:15  Izmjenjeno: 12.02.2003 5:55:15
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Ja takve stranice ne gledam. Webmaster im ocito ne pozna html standard, a niti se profesionalno bavi time, jer bi u tom slucaju znao napraviti svoj posao kvalitetnije (ne mislim pritom na izbor boja i oblika). Ako zelite takve stranice uposlite jeftinog/skupog amatera/neiskusnog/nezainteresiranog.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 12:51:52  Izmjenjeno: 12.02.2003 12:51:52
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Obicno i mene odbijaju takve stranice ali na ovom webu zbilja ime korisnih informacija. Sad stranice gledam iz opere (kojoj sam stavio da se predstavlja kao IE). Treba to sve tuzit.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 5:55:21  Izmjenjeno: 12.02.2003 5:55:21
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Evo maila!!

E-Mail kontakt : savjeti@vitamini.hr

zanimljivo je da koriste qmail za mail :)

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 6:00:33  Izmjenjeno: 12.02.2003 6:00:33
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Napisao: kost (http://www.open.hr/~kost/)
Nije li to e-mail za savjete za vitamine, a ne e-mail od webmastera koji je napravio te browsersko-rasističke stranice?

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 10:45:39  Izmjenjeno: 12.02.2003 10:45:39
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Napisao: Slint0 (geek at linux dot hr) (http://www.sinisa.org)
Zanimljivo da se ne buni protiv wgeta sa -r opcijom
a qmail, sigurno nije postavljen od strane onog tko je i stranice radio...
IMHO, bila bi stvarno zgodna ideja da se sredi jedno mjesto gdje ljudi mogu prijavit takve stranice pa da se i to uzme recimo u obzir kad neki tamo Bug i ini mediji biraju stranice godine, desetljeca i whatever...

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 13.02.2003 17:44:00  Izmjenjeno: 13.02.2003 17:44:00
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
A ti im napiši da si hteo neki savet o vitaminima ali nisi mogao videti ništa zbog imbecilnog webmastera....:)

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 6:27:47  Izmjenjeno: 12.02.2003 6:27:47
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Napisao: kost (http://www.open.hr/~kost/)
Hmmm... da djelujemo? ima li tko zainteresiran da napravi "bojkot IE" stranice na kojemu će biti popis hrvatskih sajtova kojemu se ne može pristupiti nikako osim IE-om sa detaljnim objašnjenjem zašto to nije dobro? web prostor/domena na .linux.hr zajamčeni

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 9:49:35  Izmjenjeno: 12.02.2003 9:49:35
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
I kolko bu se ljudi pridruzilo tom bojkotu? Deset?

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 14:11:32  Izmjenjeno: 12.02.2003 14:11:32
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Napisao: kost (http://www.open.hr/~kost/)
Koliko god. Bitno da stoji da te i te stranice ne rade po standardu i da mogu ljudi vidit koje su Pa nek BUG, VIDI, .. biraju s tim činjenicama u glavi.. njima je na duši )))

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 15:03:26  Izmjenjeno: 12.02.2003 15:03:26
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Napisao: Filip
Ja sam zainteresiran da napravim "bojkot IE" stranice na kojemu će biti popis hrvatskih sajtova kojemu se ne može pristupiti nikako osim IE-om sa detaljnim objašnjenjem zašto to nije dobro

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 13.02.2003 15:36:32  Izmjenjeno: 13.02.2003 15:36:32
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Nije dobra ideja, osim ako se ne bi zabranio pristup spiderima search enginea toj stranici. Ili napravila stranica vidljiva samo u IE...
U protivnom bi im napravili samo uslugu i ja bih odmah krenuo raditi stranicu vidljivu samo u IE da dobijem link s linux.hr
Pozdrav, Bela

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 9:54:49  Izmjenjeno: 12.02.2003 9:54:49
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
To se ne moze sprijeciti. Opce je poznata stvar da je IE najbolji i najbrzi web preglednik. Sve ostalo daleko zaostaje za njim.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 10:37:38  Izmjenjeno: 12.02.2003 10:37:38
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Napisao: Slint0 (geek at linux dot hr) (http://www.sinisa.org)
O mudri anonimni korisnice, hvala ti sto si prosuo svoje bisere mudrosti! A sad lijepo brojkama i cinjenicama argumentiraj tu svoju izjavu. Ne mozes? Opce je poznata stvar da ljudi koji trose IE imaju manjeg pishu ... Generalizacija? Da! Istina? Ne. Pouka: NE MOZES tako generalizirati stvari bez argumenata.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 17:48:20  Izmjenjeno: 12.02.2003 17:48:20
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
To je točno, no to ne znači da ne postoje i drugi browseri. Opera, na primjer, je jedan vrlo kvalitetan proizvod - zašto ga odbaciti?

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 13.02.2003 5:03:31  Izmjenjeno: 13.02.2003 5:03:31
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Oprosti ja sam ti malo neinformirani pc korisnik, jel Opera MS proizvod, ako nije onda ti to sigurno nista nevalja, samo MS je dobar


Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 13.02.2003 6:35:31  Izmjenjeno: 13.02.2003 6:35:31
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
IE najbrzi!?!?! Pa je si li ti uopce cuo za dillo.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 13.02.2003 17:23:05  Izmjenjeno: 13.02.2003 17:23:05
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Ćudno, meni je Links brži od IE...:P

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 11:21:38  Izmjenjeno: 12.02.2003 11:21:38
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Ubrzanje prikaza stranica u mozilli:
u fajlu pref.js dodaj redak:
user_pref("nglayout.initialpaint.delay", 0);
i restartaj mozillu
Stranicu formira puno brze.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.02.2003 11:53:12  Izmjenjeno: 12.02.2003 11:53:12
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Napisao: Joy (http://joy.debian.net/)
Ja sam im poslao e-mail na webmaster@vitamini.hr, ali ti pametnjakovici ocito nisu culi ni za kakav Internet standard ni obicaj, pa nisu podesili ni taj RFC 2142 alias.

Hi. This is the qmail-send program at mail.iskon.hr.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

<webmaster@vitamini.hr>:
Sorry. Although I'm listed as a best-preference MX or A for that host,
it isn't in my control/locals file, so I don't treat it as local. (#5.4.6)

...

Subject: "Za pristup ovim stranicama potreban Vam je Microsoft Internet Explorer"
...

Dobar dan,

Molim vas da uklonite totalno besmislenu zabranu pristupa na www.vitamini.hr
koristeci browsere koji nisu Microsoft Internet Explorer.

Uostalom, za objavljivanje web stranica je potrebno poznavanje odredjenih
standarda. Pogledajte http://www.w3.org/ i primijetite da se nigdje ne
spominje specifican browser.

Hvala.

--
slucajni (ne)posjetitelj


Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 16.02.2003 11:38:24  Izmjenjeno: 16.02.2003 11:38:24
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Baš se pravi našao javit, a ni sam neke standarde ne slijedi; preciznije, korištenje dijakritičkih znakova, standardnih u hrvatskom jeziku.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 16.02.2003 18:43:33  Izmjenjeno: 16.02.2003 18:43:33
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Napisao: Joy (http://joy.debian.net/)
Preocit ti je flamebait, nije zanimljivo. :)

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 13.02.2003 15:27:08  Izmjenjeno: 13.02.2003 15:27:08
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Ista priča je i s www.rolanje.com, također "ponosnim članom" Bug top 50. Zanimljivo je što se stranicama može pristupiti u Operi ako se identificira kao IE. Ni detekciju browsera nisu u stanju napraviti kako treba.
Ne mislim da bi se trebalo uzrujavati radi toga - ako je tim "webmasterima" jedan iz dana u dan sve veći broj surfera potpuno nezanimljiv, njihova stvar. Najzgodnije u cijeloj priči jest to što Googlebot također nije Internet Explorer, pa je vrlo jasno što Google može ( ili ne može ) indeksirati na takvoj stranici. Mora da su zatrpani posjetama s Googlea...
Pozdrav, Bela

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 14.02.2003 1:46:05  Izmjenjeno: 14.02.2003 1:46:05
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Napisao: kulis
Evo ja ću preuzeti na sebe "dužnost" da upozorim autora ( ETF-ovac, ako to nešto znači , mada ne rolam.I mada im site i nije baš nešto aktivan, mail sa liste stigne jednom godišnje...

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 13.02.2003 21:50:21  Izmjenjeno: 13.02.2003 21:50:21
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Ok, webmasteri su losi, pa sto ? Ima losih webmastera, isto kao sto ima losih doktora , trgovaca ili automehanicara. Nema smisla zaliti se na njihovu adresu. Ali mozemo se zaliti na adresu onih koji su ih platili ! Dakle sastaviti jedan mail kakav ce se slati u takvim slucajevima, ispred Hulk-a i/ili neke druge udruge korisnika racunala i interenta, i objasniti kako ti web(ne)majstori onemogucuju pristup Googlebotu (dakle zakidaju informacije Googlu - to ce ih boliti puno vise nego cinjenica sto onemogucuju nekom korisniku linuxa), krse standarde i prodaju njima , naruciocima rog za svijecu.Objasniti da je takva izrada weba totalni amaterizam. Mailove treba slati iskljucivo direktoru ili znacajnijim zaposlenicima u sektoru marketinga tvrtke ciji je pojedini site, ne webmasteru !

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 14.02.2003 1:38:12  Izmjenjeno: 14.02.2003 1:38:12
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Tako je!
Usput, i Konqueror ima mogucnost mijenjanja browserske identifijacije pa sam mogao normalno pregledati rolanje.com.

Vinko

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 15.02.2003 7:56:48  Izmjenjeno: 15.02.2003 7:56:48
 Re: Web stranice samo pod IE-om?
Napisao: Joy (http://joy.debian.net/)
webmaster alias na ispravno podesenim serverima ne cita samo web monkey. :p
Copyright © 1995-2009 HULK web team. Sva prava pridržana. RSS. Engine: XOOPS