Prijava
Korisničko ime:

Lozinka:

remember me

Zaboravili lozinku?

Registrirajte se!
Glavni menu
Potraga
Tko je online
28 korisnika je online (10 korisnika cita Novosti)

članovi: 0
Gosti: 28

više...
HULK-Novosti
Chat WIKI Kontakt
Igre i Zabava : OpenGL 3.0 API
Poslao v-v on 13.08.2008 11:54:55 (2085 Čitanja)
Igre i Zabava

Khronos grupa je najavila izdavanje 3.0 verzije OpenGL API-a i 1.30 verzije GLSL spefikacija. Ovo je prva veća nadogradnja u ovom multiplatformskom API-u u zadnje dvije godine, od izlaska 2.1 verzije.

OpenGL 3.0 je bio pod kodnim nazivom "Longs Peak" te je trebao izaći u Rujnu prošle godine, no kasnio je do danas zbog tehničkih razloga.

Prelazak za novu verzija standarda donosi mnogo poboljšanja i pojednostavljenja, no sam proces migracije nije najbezbolniji zbog objekte prirode OpenGL 3.0 specifikacija.

OpenGL 3.0 specifikacije dolaze u 506 stranica, dok GLSL (OpenGL Shading Language) 1.30 specifikacije sadrže 113 stranica, a obje su dostupne na službenim stranicama.

Stranica pripremljena za ispis Pošaljite priču prijatelju
Komentari su osobni stavovi autora. Admini ne odgovaraju za njihov sadržaj.
Copyright © 1995-2009 HULK web team. Sva prava pridržana. RSS. Engine: XOOPS