Prijava
Korisničko ime:

Lozinka:

remember me

Zaboravili lozinku?

Registrirajte se!
Glavni menu
Potraga
Tko je online
7 korisnika je online (1 korisnika cita Blog)

članovi: 0
Gosti: 7

više...
HULK-Blog
Chat WIKI Kontakt
2008 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 08
2007 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12
2006 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12
2005 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12
Fuzzy  
1. U.S. of I.P. 10:21  Rado 
I dalje tvrdim da je američki patentni sustav i njemu priključena zaštita intelektualnih prava zlo. Dokažite mi suprotno, dokažite mi da ovakav način zaštite intelektualnih prava povećava konkurentnost i razvoj industrije.

Jedan simpatičan isječak sa jednog manifesta protiv glupavih, industrijski produciranih računalnih igara:

"Did you know there's a patent held by some microscopic software company on spherical camera controls in realtime 3D, and they're starting to level lawsuits against EVERYONE? Did you ever wonder what happened to force feedback, controllers that push your hands around so you can feel the action in the game as well as see it (we're talking real force feedback, not controllers that vibrate like pagers)? Somebody has a patent, that's what. Did you know you can't have mini-games during a loading screen because of patent law?"

Mda, nazovite me starim konjem koji žali za nekim bezveznim prošlim vremenima, ali moderne igre zbilja sve više sliče jedna drugoj, a programeri se, čini se, sve manje trude biti kreativni. Cjelokupni manifesto iz kojeg je izvađen gornji citat možete pročitati na http://tinyurl.com/dkhkz

Razultati glasanja 0Ukupno Da
(0) 0%
Ne
(0) 0%
PopnupBlog 2.00a created by Bluemoon inc.  
Copyright © 1995-2009 HULK web team. Sva prava pridržana. RSS. Engine: XOOPS